Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

KERUSI URUT 'SPIDER-MAN GINTELL' HADIAH TERBAIK HARI BAPA!


SEMPENA sambutan Hari Bapa tahun. ini, jenama antarabangsa yang diasaskan oleh usahawan Malaysia sejak tahun 1996. GINTELL melancarkan kerusi urut terhad Spider-Man” GINTELL bertempat di LG Oval Court, 1 Utama Shopping Centre, baru-baru. ini.


Diilhamkan oleh salah seorang watak wira Marveliaitu, Spider-Man”, fungsi kerusi urut berkenaan adalah yang terpaling baharu dalam pasaran dikuasai Teknologi Roda Urut HD (Berdensiti Tinggi).


Dengan gabungan 10 teknik urutan unik (HD & Tradisional), ia meliputi 12cm protrusi tambahan pada bahagian leher dan bahu untuk urutan tisu secara mendalam dan  mampu membantu pengguna mengurangkan tekanan badan secara keseluruhan seolah pengguna berada di pusat urutan profesional meski mereka berada di rumah. 



Dilancarkan oleh duta GINTELL, Dato' Seri Master Chris Leong serta Pengarah Pengurusan Kumpulan GINTELL, Dato’ Goh Cheh Yak, majlis dimulakan dengan tarian singa dan pengenalan ringkas kerusi urut terhad Spider-Man” GINTELL kepada semua tetamu yang hadir.


Bagi menandakan pengakhiran majlis, beberapa peminat dan pengunjung dijemput naik ke atas pentas untuk sesi mini game” iaitu catwalkdan menunjukkan pose tandatangan watak wira Marvel “Spider-Man”


10 pelanggan bertuah GINTELL juga dipilih sebagai pemenang untuk “Bone Setting Therapy” – demonstrasi langsung oleh Tit-Tar Master, Chris Leong (leftsecara percuma. 


Kungjungilah “roadshow” GINTELL di LG Oval Court, 1 Utama Shopping Centre yang berlangsung dari 12 Jun 2024 – 23 Jun 2024, 10 pagi – 10 malam


Terdapat juga pelbagai aktiviti menarik untuk pelawat hanya pada hujung minggu iaitu seni lukisan pasir, penyesuaian rantai kunci dan lain-lain. 


Antara produk yang dipamerkan adalah kerusi urut, mesin larian dan lain-lain. 

Promosi kerusi urut sah untuk masa terhad sahaja bermula serendah RM2,988 sempena Hari Bapa.



#HariBapa #Gintelllatetoduuct.#Produk #KerusiUrut #TitTarMaster #Marvel #fyp

Tiada ulasan:

Catat Ulasan