Produk

[PRODUK][bsummary]

Gaya Hidup

[GAYA HIDUP][bigposts]

Bisnes

[BISNES][twocolumns]

AEON LANCAR FESTIVAL KUIH BULAN RAIKAN PERPADUAN KELUARGA!


RANGKAIAN
pasaraya popular, AEON melancarkan sambutan Pesta Pertengahan Musim Luruh dengan tema “You Complete My Mid-Autumn Festival 2024,” yang menekankan kepentingan perjumpaan keluarga. 


Tahun ini, AEON menawarkan lebih daripada 200 jenis kuih bulan, memastikan setiap sambutan keluarga menjadi lebih meriah dengan pilihan kegemaran mereka.

 

"Pesta Pertengahan Musim Luruh adalah mengenai pertemuan keluarga, dan koleksi lebih 200 jenis kuih bulan kami adalah cerminan semangat tersebut. Kuih bulan bukan sekadar pencuci mulut—ia melambangkan kegembiraan perjumpaan dan kasih sayang yang dikongsi antara keluarga,” ujar Ketua Pegawai Merchan­dis dan Pemasaran AEON, Low Ngai Yuen pada majlis pelancaran 'Pesta Pertengahan Musim Luruh' yang berlangsung di AEON Mall Cheras Selatan baru-baru ini.



Majlis sekali gus memperkenalkan Anugerah Pilihan Ahli AEON 2924 yang mengiktiraf kek bulan terbaik, setiap satu diiktiraf kerana kualitinya yang unik yang menambah semangat bersama dalam sambutan Pesta Pertengahan Musim Luruh:


1. Kek Bulan Paling Popular:  

   - Pemenang: Baker’s Cottage - 'White Lotus Single Yolk'.  

   - Sorotan: Menghargai kek bulan paling laris yang menghubungkan orang ramai melalui rasa yang lazat dan kenangan nostalgia.


2. Perisa Kek Bulan Paling Inovatif:  

   - Pemenang: Kam Lun Tai -  'Avocado Mooncake'  

   - Sorotan: Mengiktiraf kek bulan yang melangkaui batas dengan perisa yang berani dan berinovasi.


3. Kek Bulan Kulit Salji Terbaik:  

   - Pemenang: Duria, 3D Blackthorn Musang King - 'Snowy Skin Mooncake'  

   - Sorotan: Mengiktiraf kek bulan kulit salji yang paling lembut dan cair di mulut.


4. Pembungkusan Kek Bulan Terbaik:  

   - Pemenang: Casahana -  'Reverie Lantern Gift Set'.  

   - Sorotan: Menghargai pembungkusan yang paling cantik dan sesuai untuk dihadiahkan dan dikongsi dengan orang tersayang.


5. Jenama Kek Bulan Paling Disukai:  

   - Pemenang: 'Oversea'  

   - Sorotan: Diberikan kepada jenama yang telah menawan hati ahli AEON kerana kualiti, tradisi, dan rasa yang luar biasa.



Sempena Pesta Pertengahan Musim Luruh ini, AEON mengajak semua untuk berkumpul bersama keluarga dan rakan-rakan, berkongsi detik kegembiraan, renungan dan tradisi di bawah cahaya bulan penuh dengan pilihan kek bulan yang lazat ini. 


Low turut menekankan kepentingan penglibatan pelanggan dalam membentuk trend kuih bulan, dengan menyatakan bahawa anugerah ini mencerminkan pilihan ahli AEON



“Undian ahli kami sangat berharga dalam membantu kami menentukan trend kuih bulan seterusnya. Penglibatan langsung ini memastikan penawaran kami selari dengan apa yang pelanggan suka dan harapkan,” ujar Low.


Kempen AEON ini juga menonjolkan komitmen syarikat terhadap inovasi, dengan kerjasama yang meluaskan sempadan rasa dan kreativiti, menjadikan setiap perjumpaan keluarga lebih istimewa.


Promosi “You Complete My Mid-Autumn Festival 2024” tersedia di cawangan AEON terpilih sehingga 17 September 2024


Untuk maklumat lanjut, layari LINK INI.



Kak Fas: Sejujurnya ini kali pertama Kak Fas mencuba untuk merasai Kuih Bulan yang kini diperbuat dengan pelbagai rasa perisa seperti coklat, lychee, avocado dan macam-macam lagi. Boleh tahan juga rasanya... kira bolehla telan dan nampak lebih menarik daripada kuih bulan asal yang biasa.



#FestivalKuihBulan #AEONMidAutumn2024 #AEONMembersChoice2024 #fyp  



Tiada ulasan:

Catat Ulasan